wtorek, 18 kwietnia 2017

Groovy

Hej! Kłania się Papkin. Witam Cię serdecznie na moim nowym blogu, który jak wskazuje tytuł poświęcony będzie tematyce kolekcjonowania lalek, którą interesuję się od roku. Do tej pory w moim domu zamieszkały dwie lalki, które poznasz już za chwilę. Tymczasem powiem kilka słów o mnie. Jestem wielką fanką Queen. Oprócz grupy Freddiego moimi ulubionymi zespołami są The Jimi Hendrix Experience i The Rolling Stones. Fascynują mnie lata 60-te stąd moje zamiłowanie do literatury Huntera S. Thompsona i subkultury hipisów. Jestem nałogową kolekcjonerką figurek Littlest Pet Shop. Szczególnie lubię kino gangsterskie, a moimi ulubionymi filmami są Pulp Fiction, seria Gangu Olsena, Mroczny Rycerz i oczywiście niezapomniane Las Vegas Parano. Ponadto mam słabość do broni palnej i motocykli. Oprócz tego ubóstwiam koty, w domu mieszka ze mną nawet jeden miauczek. Lubię też szkicować.

Czas na przedstawienie lalek. Do mojej skromnej kolekcji należą:
Janis (Pullip Megurine Luka) & Vincent (Taeyang William). Oto oni:




Zapraszam Cię do mojego lalkowego światka!
~Papkin

źródło



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz