poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Najwyższy czas wypróbować gitarę, którą kupiłam ho ho! Na początku grudnia. Oczywiście chodzi tu o gitarę dla lalek 👅 W międzyczasie próbowałam zrobić jakieś muzyczne fotki Vincentowi w domu, ale to była porażka. Ale w końcu mamy wiosnę, a miłość do moich skarbów odżyła na nowo 😄♥









i... zorientowałam się, że skończyło nam się słońce. Ostatnie zdjęcia można nazwać "W pogoni za słońcem". Zanim zdążyłam jakkolwiek ustawić lalki, światła już nie było.




Tyle fotek na dziś 🎸
Pa paa 

4 komentarze:

  1. Vince z gitarą to świetne połączenie, a ostatnie zdjęcie ma w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczne zdjęcia są energetyczne ale i te bez blasku są ładne, takie spokojniejsze w odbiorze. Gitara świetna i oby długo służyła. Piękna para 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta gitara jest śliczna *0*! I zdjęcia tym bardziej ♥. Mają taki fajny klimacik ♥~

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są niesamowite! Podbiły moje serce :D.

    OdpowiedzUsuń