środa, 3 maja 2017

Field


☀☀☀☀☀


Living is easy with eyes closed 
Misunderstanding all you see. 
It’s getting hard to be someone. 
But it all works out, 
It doesn’t matter much to me.

 

Let me take you down....


 ‘Cause I’m going to


Strawberry Fields. 
Nothing is real 
And nothing to get hung about. 
Strawberry Fields forever.




Okay, basta. Wczułam się zbytnio w rolę. Dzisiaj postanowiłam poświęcić w końcu więcej czasu Vincentowi. Niżej kilka zdjęć z jego "pięciu minut". 






Tym fragmentem posta chciałam uczcić dzisiejsze święto.


Ale bardziej przypomina mi to kampanię wyborczą mojego lalka "Vincent na prezydenta".


Zapraszam do komentowania :)
~Papkin

1 komentarz:

  1. Fajne są Twoje lale i zrobiłaś im ładne zdjęcia. Najbardziej spodobało mi się to czwarte od góry. Takie dwie słodkie sierotki idealnie pasują do piosenki:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń