piątek, 12 maja 2017

Happy Birthday Janis

Dzisiaj 12.05.2017 mija dokładnie rok od zakupu mojej pierwszej lalki - Pullip Megurine Luki, czyli mojej ukochanej Janis! Z tej okazji podsumuję jej najważniejsze chwile u mnie. Jak się zmieniła, gdzie była i kogo poznała moja jubilatka...


12.05.2016
Czwartek. Kiedy wróciłam ze szkoły, zastałam wielkie kartonowe pudło. Wiedziałam kto czeka w środku... Moja pierwsza Pullip - lalka, której szukałam w internecie pół roku. Oczywiście byłam mega podekscytowana. Ku mojemu rozczarowaniu, mój skarb przyszedł do mnie ze zniszczonym stockiem i ciałkiem... Biedactwo od razu musiało się przebrać w za duże ubrania jakiejś życzliwej lalki. Dynia dostała "tymczasowe" imię Toshiko.




26.05.2016
Sobota. Zabrałam Toshiko na pierwszą sesję na wsi. Odbyła się też nieodpowiedzialna zabawa "oko w oko z dzikim zwierzęciem"... W tym czasie założyłam też bloga na pingerze.





10.06.2016
Przyszedł do nas nowy upragniony wig. Radości nie było końca - koniec końców mogłam zdjąć z niej ten wyblakły, różowy śmieć. Naprawdę byłam z jego powodu zdołowana.



27.06.2016
Wakacyjne sesje w wiejskiej scenerii....


13.07.2016
Tego dnia pożyczyłyśmy od Madeline Hatter dłonie :>



23.07.2016

Zabrałam ze sobą Toshiko w Tatry. Niestety żadnych zapierających dech w piersiach zdjęć nie zrobiłam z powodu pogody.



01.08.2016
Moja lalka pojechała do Wrocławia.


06.08.2016
Pullipka doczekała się pierwszych bucików, a szukałyśmy długo. Najpierw na Pullip Family, ale dostałam zwrot pieniędzy i wiadomość o zamknięciu firmy -.- na szczęście zakup udało mi się zrobić na grupie.



10.08.2016
Toshiko zwiedzała starówkę w Lublinie.


31.10.2016
🎃 Trick or treat! Pierwsze Hallowen Toshiko. 🎃


06.11.2016
Lala w końcu dostała swoje obitsu. Naprawdę miałam dość stockowego ciałka - skrzypiących kończyn, niezginających się nóg i wypadających, żółtych dłoni z powyłamywanymi palcami. Mimo, że było to używane obitsu miałam spory problem z montażem.


02.12.2016
Toshiko od tej pory nazywa się Janis. Do domu przybywa też nowa lalka - Taeyang William u mnie Vincent.


25.12.2016
🎄 Pierwsze święta... 🎄


31.12.2016
🎆 Sylwester! 🎆



I w ten sposób dochodzimy do 2017 roku 😊


🎈🎂🎁Wszystkiego Najlepszego Janis!🎈🎂🎁


2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego cukiereczku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Ale to szybko zleciało! Myślałam, że Janis jest z Tobą krócej, a tu proszę ;).

    OdpowiedzUsuń